۱۳۸۸ بهمن ۱۸, یکشنبه

ابراهیم مهتاری, سکوت را شکست-تجاوزهای شرم آور جنسی در زندانهای رژیم اسلامی ایران

برای نخستین بار یک روزنامه نگار و یکی دیگر از قربانیان تجاوزهای شرم آور جنسی در زندانهای رژیم اسلامی ایران تابوی سکوت راشکست.
به گزارش لیبراسیون، روزنامه نگار بیست و هفت ساله، “ابراهیم مهتاری”، در گفتگوئی اختصاصی با روزنامه لیبراسیون، با شهامتی قابل تجلیل، تجاوزهای ننگین مأمورین رژیم اسلامی ایران علیه خود را افشا کرد. ابراهیم مهتاری که علاوه بر روزنامه نگاری گاهی مطالبی را در یک وبلاگ (که ترجیح داد نامش را نبرد) از وقایع روز درج میکرد، در تاریخ ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد ۱۳۸۸) در یکی از خیابانهای تهران توسط افرادی از امنیت سپاه پاسداران ربوده شد. وی یک بار نیز در اواخر ماه جولای (اواخر تیر ماه) بازداشت شده و به مدت ۹ روز در یک بازداشتگاه نظامی تحت فشار و بازجویی های شدید قرار گرفته بود.
او علت بازداشتش را با بیان این مطلب که هنوز نمیداند صرفا به خاطر درج مطالبی در مورد تقلبهای انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه بوده و یا اینکه نام او از طریق دیگر دوستان دربندش، برای کم شدن فشارهای بازجویی و شکنجه به صرف نام بردن از اشخاص در اختیار بازجویان قرار گرفته بود، با تردید بیان میکند و این را هنوز برای خود نیز سئوال میداند.
ابراهیم مهتاری در مورد شکنجه هایی که در زندان برای وی به کار بردند گفت: در روزهای ابتدای بازداشت بوسیله کابل برق، باتوم الکتریکی، خاموش کردن سیگارهای روشن بر روی بدن، و ضرباتی با ابزار مختلف بر سر و صورت که باعث جراهت جمجمه سر شده بود، مورد شکنجه قرار گرفتم.
همچنین وی اظهار داشت که در طول مدت ۹ روز بارها در بازداشتگاه با چشمانی بسته توسط افرادی با باتوم به طرز وحشیانه مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و در روز نهم با لباسهای پاره و خونی در بلوار فرحزادی در تهران رها شده است. خون ریزی داخلی وی در حدی بود که حتی پلیس و پزشکی قانونی با تأیید حمله صورت گرفته و تجاوز به عنف، آن را ناشی از حمله ارازل و اوباش عنوان کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر