۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

حمله فاطمه رجبی به علی مطهری


کلمه:فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام در واکنش به مناظره اخیر علی مطهری در تلویزیون، در یادداشتی که سایت انصار نیوز آن را منتشر کرده مدعی شده که مناظره مذکور پرده‌ای دیگر از فتنه آقازادگی را بالا زد.

به گزارش نو اندیش رجبی با بیان اینکه «بعد از این مناظره بلافاصله تلفن‌ها پشت هم از مردم که: می‌بینی پسر شهید مطهری چه می‌گوید؟» به فرزند شهید مطهری حمله کرده و افزود:‌ علی مطهری تنها آقازاده‌ای است که از رانت پدر می‌خورد و به همین جهت عقیده و دینش، بینش و دانش و انقلاب و استدلالش دارای کمترین «بار» است.

رجبی در ادامه با اشاره به این سخن مطهری، «اینها رجوی نیستند» نوشته: قطعا او نمی‌داند رجوی که بود! پیش‌تر هم گفتم، او هیچ‌چیز نمی‌داند. آیا رجوی به اصطلاح یک چریک پیش از انقلاب نبود با محکومیت حبس ابد در زمان طاغوت؟ آیا رجوی جنایتکار منافقی نبود که به دلیل عدم پایبندی به ولایت‌فقیه دسته‌های جنایتکار میلیشیایش را به قتل و تخریب و آتش‌سوزی و در یک کلمه «براندازی» واداشت؟ علی مطهری نمی‌داند!

ولی مردم می‌دانند که «پاک‌ترین و خوش‌سابقه‌ترین این جنایتکاران همان موسوی است! که امروز یزیدوار به حسین‌کشی روی آورده. او مجهول‌الهویه‌ای است که از حزب منحله جمهوری اسلامی سر برآورد و به امام(ره) معرفی شد و ۳۰ سال بر گرده مردم سوار و بهره‌مند از رانت‌‌های «اقتصادی» و «سیاسی» و «مدرکی» برای خود و خانواده و البته از آغاز راه در مرکز یک محفل فتنه‌گر ضدمقام معظم رهبری فعال!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر