۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

ابوترابی‌:صداوسیما تحریک نکند

کلمه:نایب رئیس مجلس با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: در این روند باید حساب منتقدان و معترضان از معاندان و افرادی که با نظام ضدیت دارند به طور دقیق جدا شود تا راه برای اقتدار نظام هموار گردد.

به گزارش ایلنا محمد حسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی روز یکشنبه را برعهده داشت در نطق پیش از دستور با تشکر از حضور میلیونی مردم در گردهمایی عظیم عاشورایان و واکنشی قاطع آنان به هتاکان روز عاشورا گفت: از نیروهای اطلاعاتی‏ قضایی ‏ نظامی و انتظامی انتظار می‌رود در چارچوب قانون برخورد قاطع را در دستور کار خود قرار دهند.

وی از مسوولین نظام ، رسانه‌های مکتوب و رسانه‌های ملی خواست تا از ظرفیت خود برای اقناع معترضین استفاده کنند و از رفتار تحریک آمیز دوری کنند.

وی ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند در این حساب منتقدان و معترضان از معاندان و افرادی که با نظام ضدیت دارند به طور دقیق جدا شود.

نایب رئیس مجلس با اشاره به حضور همه اقشار مردم در سراسر کشور در دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی تصریح کرد: مردم ایران به نسل‌های تاریخ به ویژه خواص اعلام کردند که پاسداری از آرمانهای بلند امام و فصل الخطاب قرار دادن سخن رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در هنگامه‌های حوادث و فتنه‌های بزرگ تنها راه خاموش کردن فتنه دشمنان همیشگی نظام است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر