۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

تکذیب اظهارات فرمانده انتظامی قزوین با انتشار تصاویر شلیک گلوله به خودروی کروبی+عکس


تکذیب اظهارات فرمانده انتظامی قزوین با انتشار تصاویر شلیک گلوله به خودروی کروبی+عکس


پس از آنکه فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: شایعه تیراندازی به خودروی حامل کروبی در قزوین به هیچ وجه صحت ندارد و تنها خوراک تبلیغاتی برای دشمنان می‌سازد.سایت وابسته به مهدی کروبی تصاویر حمله به خودرو و شلیک گلوله در اتومبیل را منتشر کرد.

کلمه:پس از آنکه فرمانده انتظامی استان قزوین گفت”شایعه تیراندازی به خودروی حامل کروبی در قزوین به هیچ وجه صحت ندارد و تنها خوراک تبلیغاتی برای دشمنان می‌سازد”سایت وابسته به مهدی کروبی تصاویر حمله به خودرو و شلیک گلوله در اتومبیل را منتشر کرد.

مسعود جعفری‌نسب گفت : در پی انتشار خبر حضور حجت‌الاسلام مهدی کروبی به قزوین و ورود وی تمهیدات امنیتی لازم برای حضور ایشان فراهم شد.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی براساس وظایف مصرح قانونی از ابتدای حضور مردم معترض به حضور کروبی در محل مربوطه مستقر و با اتخاذ تدابیر لازم سعی در کنترل اوضاع داشتند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با توجه به شرایط تجمع مردم و با هماهنگی‌های لازم با گروه امنیتی آقای کروبی، ایشان با اسکورت مستقیم و غیرمستقیم پلیس از منزل مذکور خارج شد.

وی تصریح کرد: در این میان نه تنها درگیری وجود نداشت بلکه با تدابیر اندیشیده شده حتی یک گلوله نیز تیراندازی نشد و تجمع اعتراضی، بدون تنش پایان یافت.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: برخی که به دنبال دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی هستند با اظهارات غیرواقعی و کاذب از تیراندازی به سوی خودروی کروبی سخن می‌گویند حال آنکه هیچ یک از حاضران در تجمع مذکور نه تنها تیراندازی به خودروی کروبی را تأیید نمی‌کنند بلکه هیچگونه تیراندازی را تأیید نمی‌کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: در مدت تجمع مردم در محل اقامت آقای کروبی پلیس با درایت و هوشمندی کنترل اوضاع را در دست داشت و با همکاری مردم نیز این تجمع بدون تنش پایان یافت.

وی توضیح داد: پلیس همواره بر رعایت مقررات و قوانین تأکید داشته و دارد، از همین رو در جریان حضور آقای کروبی سعی بسیار شد تا همه کارها براساس قوانین و ضوابط لازم اجرا شود چرا که هدف پلیس تأمین امنیت مردم است و در این راه با کسی تعارف ندارد.

اما تصاویر منتشر شده بر سایت حزب اعتماد ملی گویای واقعیتی دیگر بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر