۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

دعایی: امام(ره) می فرمود فحش ندهید و دروغ نگوئید

کلمه: حجت‌الاسلام والمسلمین”سیدمحمود دعایی”مدیرمسئول روزنامه اطلاعات روز دوشنبه در مراسم تجدید میثاق اصحاب فرهنگ و رسانه با آرمانهای امام با بیان خاطره ای از امام پرداخت و گفت: امام می فرمود دو چیز را هیچ وقت فراموش نکنید” یکی دروغ نگویید و دیگری به هم دیگر فحش ندهید.

حجت‌الاسلام والمسلمین” سیدمحمود دعایی” در دوران مبارزه و قبل از پیروزی انقلاب، همراه امام خمینی(ره) بوده و به همین دلیل، خاطرات مهمی از آن دوران دارد.

وی پس از پیروزی انقلاب، شش دوره نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بود و از سال های نخستین پیروزی انقلاب تاکنون اداره روزنامه اطلاعات را برعهده داشته است.

وی روز دوشنبه در مراسم تجلیل اصحاب رسانه با آرمانهای امام خمینی (ره) با بیان خاطره ای گفت : امام همیشه سفارش می کرد در کارهایتان فقط خدا را در نظر بگیرید و به آن عمل کنید.

دعایی تاکید کرد: امروز آمدیم در کنار امام به این شخصیت بزرگ ادای احترام کنیم و با ایشان تجدید پیمان ببندیم و بگویم ما اصحاب هنر ورسانه تا آخرین لحظه عمر با شما هستیم .

دعایی تصریح کرد: امام شخصیت بزرگی بود ،امام یک روشنفکر بود و همیشه به هنر و هنرمند ارج می گذاشت .

مدیر مسوول روزنامه اطلاعات ادامه داد:اگر بخواهیم یک جامعه هنری سالم وخوب داشته باشیم باید آزموده های امام راحل را سرمشق کارهایمان قرار دهیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر